می دانیم که امروزه از سوله ها، استفاده های بسیار زیادی می شود. چرا که هزینه ساخت و نگهداری آن ها کمتر بوده و همچنین در زمانی که برای ساخت و اجرای آن صرف می شود بسیار صرفه جویی خواهد شد.

ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد باعث ایجاد جاذبه کسب و کار کارگاه ها و همچنین انبار های صنعتی در این منطقه شده است.

برای ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد می توانیم از روش های مختلفی بسته به نوع کاربری سوله استفاده کنیم، چرا که هر شغلی نیازمند سوله ایی متفاوت با مقدار استقامت ویژه به خود است. در ادامه، درباره ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد و چگونگی محاسه قیمت آن خواهیم پرداخت.

مراحل ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد

  1. تهیه کردن جواز تولید محصول مورد نظر همراه با میزان زمین و بنای مورد نیاز.
  2. دریافت معرفی نامه های لازم جهت تهیه نقشه ساخت سوله و مجوز اجرا و احداث آن .
  3. مشاوره کارفرمایان با مهندسین مخصوص و مجرب در حرفه ساخت انواع سوله و همچنین دریافت دفترچه محاسبات و نقشه کشی سوله که باید مورد تایید سازمان نظام مهندسی محل اجرا سوله باشد.
  4. دریافت زمین مورد نظر از شرکت شهرک ها با توجه به میزان متراژ ساخت سوله و همچنین در نظر داشتن فضای آتش نشانی، محوطه سازی، فضای سبز، نوع کاربری و … در محل مجاز شغل مورد نظر.

ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد چگونه است؟

اگر قصد راه اندازی و ساخت یک سوله مقاوم با هزینه کم در شهرک صنعتی اشتهارد را دارید، می توانید با همکاری مهندسین و کادر مجرب شرکت نارنجی سازه در کمترین زمان ممکن، بهترین سوله را بنا کنید.

پس از ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد، شما می توانید در زمینه های کاخانه های صنعتی، کارخانه های تولید مواد غذایی، کارگاه های تولید لوازم بهداشتی و شوینده، گلخانه و پرورش گل و گیاه، سرد خانه میوه جات، سوله های ورزشی، پرورش قارچ، مرغ داری، کارگاه تولید مبل و … فعالیت داشته باشید.

در نظر داشته باشید که برای ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد می بایستی برای اخذ جواز تاسیس اقدامات لازم را انجام دهید تا در مراحل قانونی ساخت و اجرا، مشکلی پیش نیاید.

اخذ جواز تاسیس در شهرک های صنعتی اشتهارد

جواز تاسیس در واقع یک مجوز صنعتی است که افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت انجام یک فعالیت صنعتی، اقدام یه اخذ آن نمایند. در ادامه شرایط اخذ جواز تاسیس در شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی را بیان خواهیم کرد.

اخذ جواز تاسیس به عنوان شخص حقیقی یا  حقوقی برای ساخت سوله در شهرک صنعتی اشتهارد

در ابتدا باید بگوییم که جواز تاسیس نوعی توافق نامه کاملا قانونی و و همچنین اصولی برای راه اندازی واحد های صنعتی، فعالیت های اقتصادی و همینطور شروع به فعالیت کردن خطوط تولیدی در هر زمینه ایی می باشد.

اخذ جواز تاسیس برای، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی قابل انجام است و چنانچه شما فردی مستقل یه وابسته به هر ارگانی که باشید می توانید به راحتی جهت دریافت آن اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که مدارک لازم جهت دریافت جواز تاسیس برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت بوده و شما باید برای هر کدام، مدارک لازم را فراهم نمایید.

شرکت نارنجی سازه ارائه دهنده خدمات طراحی سوله و ساخت سوله از جمله سوله های صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد

با ما در ارتباط باشید

همچنین بخوانید:

ادرس شهرک صنعتی اشتهارد

ساخت سازه فلزی و سوله در شهرک صنعتی اشتهارد ۲

شهرک صنعتی کوثر